diéta diskurzus

diéta diskurzus

Habits.

2016. május 10. - Nagy Sándor Tamás

A reggeli nálam sose maradhat ki, és általában véve elég kötöttek az étkezéseim főleg a hétköznapokon.

Tegnap müzlivel indítottam, fitness kb. 60g letetett tejjel együtt 200kcal lehet.

Ebédre levest akartam enni, de megromlott így boríthattam ki, ami borította a napi tervet is, ugyanis pizzát vettem helyette, ami szerintem legalább 1000-1200 kcal lehet.

Vacsira kolbászt sütöttem, be is nyomtam belőle vagy 15dgk-t, ez gondolom olyan 400-500 kcal lehet. 

Mindemellett volt még 2 alma és egy kis csoki, ez további 200 kcal. 

Összesen ez 1900 körül van. Nekem 1700 a cél de 2.2k-ig bőven jó vagyok asszem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://dietadiskurzus.blog.hu/api/trackback/id/tr578701732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása